هدفگیری مجدد تبلیغات به شما کمک میکند تبلیغات مشابهی را در سراسر اینترنت ببینید. چگونه می توانیم دیگر هدف گذاری مجدد تبلیغات را مشاهده نکنیم؟ شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد. وقتی روی یک تبلیغ در یک موضوع خاص کلیک می کنید، سایر تبلیغات در همان موضوع ظاهر می شوند. شما نمی توانید فرار کنید. این روش تبلیغاتی عامل اصلی در هدف گذاری مجدد تبلیغات شماست. در زیر دلایل نمایش مجدد تبلیغات را توضیح می دهیم. با ما همراه باشید، اولین باری که تبلیغی را در یک وب سایت می بینید که می گوید بازی های ویدیویی می فروشد، روی آن کلیک کنید تا برای جزئیات بیشتر به وب سایت آنها بروید. مطمئن ترین چیز این است که شما آن صفحه را بدون خرید قبلی ترک نکنید. پس مسئله این است که همه تبلیغاتی که برای آن بازی می بینید از همان سایت یا تبلیغات مشابه می آیند. به این نوع تبلیغات در فارسی فروش مجدد می گویند. فروش مجدد چیست؟ هدف گذاری مجدد یک روش تبلیغاتی است که در آن مشتریان هدایت می شوند.بازاریابی مجدد زمانی است که از وب سایت یک شرکت بازدید می کنید، اما کاری را که شرکت می خواهد انجام ندهیدبه عنوان مثال، اگر هدف تبلیغ کننده فروش یک بازی به شما باشد، و اگر از وب سایت بازدید کنید و خریدی انجام ندهید، تبلیغ کننده فکر می کند که شما پتانسیل تبدیل شدن به یک مشتری واقعی را دارید. گوگل ادوردز و فیس بوک پیکسل از فناوری کوکی برای این نوع تبلیغات (هدف گذاری مجدد) استفاده می کنند. به این ترتیب زمانی که از یک سایت مقصد بازدید می کنید، اطلاعات مرورگر شما بر روی سرورهای وب سایت تبلیغ کننده ذخیره می شود تا تبلیغات محصول مورد نظر را به شما نشان دهد. بنابراین احساس می کنید تبلیغات شما شما را دنبال می کند. آیا هدف گذاری مجدد همان تبلیغات است؟ خیر، این دو روش تبلیغات با هم فرق دارند. در تبلیغات هدفمند، تبلیغکنندگان همان اطلاعات را از مشتریان بالقوه برای فروش یک محصول یا اهداف تبلیغاتی دیگر انتخاب میکنند، به طوری که آگهی فقط برای آن گروه از افراد نمایش داده میشود. به عنوان مثال، یک تبلیغکننده ممکن است محصولات بازی ویدیویی را برای افراد 15 تا 25 ساله که موضوع بازی را دنبال میکنند، هدف قرار دهد. نمایش دهید، بنابراین وقتی تبلیغی را میبینید، ممکن است با آنچه قبلاً دیدهاید مطابقت داشته باشد. تو نداریدر تبلیغات هدفمند، شرکت های تبلیغاتی مانند گوگل و فیسبوک از تاریخچه جستجو و کوکی ها برای نمایش تبلیغات مبتنی بر عملکرد استفاده می کنند.هدف گذاری چرا تبلیغ کنندگان از این روش تبلیغاتی استفاده می کنند؟ هدف گذاری مجدد منجر به نرخ تبدیل بالاتری می شود. کاربران اینترنت این نوع تبلیغات را ترسناک یا آزاردهنده می دانند زیرا بر اساس اطلاعات شخصی و گزارش هایی درباره جستجو و عملکرد شما هستند. با این حال، این نوع تبلیغات برای اهداف حافظه ساخته می شود. به عنوان مثال، به شما یادآوری می کند که می خواهید یک بازی ویدیویی بخرید و شما را تشویق می کند که برای اقدام به سایت مقصد برگردید. مانند خرید، از آنجایی که می خواهید محصولی را بخرید یا به آن محصول علاقه مند هستید، مشتری بالقوه ای محسوب می شوید که می توانید و می توانید به یک مشتری واقعی تبدیل شوید، بنابراین این نوع تبلیغات اغلب موثرتر از تبلیغات مشابه هستند. همین امر در مورد تبلیغات هدفمند نیز صدق می کند، زیرا آنها از اطلاعات و سوابق شما استفاده می کنند و ممکن است آنها را آزاردهنده یا تجاوز به حریم خصوصی شما بدانند. بهترین راه برای مقابله با تبلیغات یا طراحی مجدد مشابه استفاده از VPN است.با این حال، میتوانید ذخیرهسازی کوکیها را توسط بسیاری از وبسایتها غیرفعال کنید. با این حال، باید در نظر داشته باشید که نام کاربری و رمز عبور ذخیره شده شما نیز ممکن است به سرقت برود، از سوی دیگر، بسیاری از وب سایت ها به شما اجازه استفاده از کوکی های غیرمجاز را نمی دهند. توجه به این نکته ضروری است که با استفاده از این روش نمی توانید تبلیغات نمایش داده شده را حذف کنید، اما می توانید تا حدودی آنها را کنترل کنید. 1. تاریخچه مرور، کوکی ها و کوکی های خود را پاک کنید. اولین راه حل رایج حذف این سه مورد است، یعنی تاریخچه مرور، کوکی ها و حافظه پنهان یا کش. پاک کردن. اطلاعات کمتری را به اشتراک بگذارید همانطور که قبلا ذکر شد شبکه های اجتماعی نیز از این نوع تبلیغات استفاده می کنند و نکته جالب این است که شبکه های اجتماعی به دلیل داشتن اطلاعات بیشتر در مورد شما هدفمندتر هستند اما اگر می خواهید از تبلیغات خودداری کنید از ارسال مجدد در شبکه های اجتماعی خودداری کنید. شما می توانید بسیاری از فیلدهای ثبت نام غیر ضروری خالی مانده است.3. از VPN یا سرویس تعویض IP استفاده کنید. VPN تغییر آدرس IP شما را برای تبلیغ کنندگان دشوار می کنداستفاده از VPN تنظیم کوکی ها را برای وب سایت ها دشوار می کند زیرا VPN آدرس IP شما را تغییر می دهد، به این معنی که وب سایت ها نمی دانند به کدام آدرس IP تبلیغات ارسال کنند. افزونه های مرورگر یا نرم افزاری روی رایانه خود نصب کرده اید که سعی می کند تبلیغات را برای شما مسدود کند. اکثر این برنامه ها فقط تبلیغات پاپ آپ را مسدود می کنند و توانایی حذف همه تبلیغات را ندارند. با این حال، نباید انتظار داشته باشید که آنها همه تبلیغات را به سمت شما هدایت کنند. با این حال، می توانید از آن برای کاهش نمایش چنین تبلیغاتی استفاده کنید. استفاده از یک مرورگر خصوصی برخی از مرورگرها سابقه مرور و کوکی های شما را ذخیره نمی کنند. برای مثال مرورگر Brave یکی از مرورگرهایی است که می توانید از آن استفاده کنید. از آنجایی که Google Chrome یک محصول Google است، می تواند تاریخچه جستجو را از تبلیغات کپی کند. و برای جلوگیری از ذخیره شدن کوکی ها و تاریخچه جستجو، می توانید از یک پنجره خصوصی یا رمز عبور در مرورگر خود استفاده کنید.استفاده از موتور جستجوی خود گوگل معروف ترین و شناخته شده ترین موتور جستجوی جهان است، اما از آنجایی که خدمات تبلیغاتی را در قالب گوگل ادز ارائه می دهد، از سابقه جستجوی شما برای ارائه تبلیغات استفاده می کند.با این حال می توانید موتور جستجو را تغییر دهید و از موتور جستجوی خصوصی استفاده کنید.یکی از موتورهای جستجویی که سابقه جستجوی شما را در نظر نمی گیرد DuckDuckGo است. امتناع از ذخیره کوکی ها در بسیاری از وب سایت های شخص ثالث، پیامی را مشاهده خواهید کرد که تأیید می کند کوکی ها را ذخیره کرده اند. در صورت امکان، به بررسی و تایید نتایج و کلمات نهایی خود ادامه دهید. اگر می خواهید بدون تبلیغات آزاردهنده از تماشای لذت بخشی لذت ببرید، می توانید از روش هایی که ذکر کردیم استفاده کنید. استفاده از فناوریهای بالا به شما کمک میکند کوکیها و سابقه مرور وبسایتها را ذخیره کنید تا بتوانید با امنیت بیشتری به مرور ادامه دهید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد منبع: شبکه خوی
چگونه از دیدن تبلیغات مشابه جلوگیری کنم
.